سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش

رو نمائی از مدرن ترین اسلحه های دنیا

گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین نظامی

سیناپرس: نمایشگاه فناوری های نوین نظامی به میزبانی شهر بوگاتا ، پایتخت کشور کلمبیا و با حضور ده ها شرکت بین المللی در زمینه تولید اسلحه در حال برگزاری است . در این نمایشگاه از جدیدترین فناوری های این حوزه رو نمائی می شود .

از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات های نظامی با قابلیت های ویژه ، جلیقه های هوشمند ، وسایل نقلیه مدرن نظامی با قابلیت های ویژه و قدرت انجام ماموریت های خاص ، جدیدترین سلاح های انفرادی و انواع بالگرد اشاره کرد .

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های نظامی با عنوان international exhibition Expodefensa 2015 در شهر بوگاتا پایتخت کشور کلمبیا در حال برگزاری است . این نمایشگاه به طور رسمی از روز سی ام نوامبر ( برابر با نهم آذر ) آغاز به کار کرده است . در این نمایشگاه شرکت های سازنده و کمپانی های اسلحه سازی به معرفی جدید ترین دستاوردها و فناوری های این حوزه پرداخته اند . بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه ، ده ها شرکت از سراسر دنیا در غرفه های مختلف نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های نظامی بوگاتا حضور دارند . از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات های نظامی با قابلیت های ویژه ، جلیقه های هوشمند ، وسایل نقلیه مدرن نظامی با قابلیت های ویژه و قدرت انجام ماموریت های خاص ، جدیدترین سلاح های انفرادی و انواع بالگرد اشاره کرد .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط 95/3/5:: 11:55 صبح     |     () نظر